Dit zijn de ondernemers met wie ik werk

De ondernemers met wie ik werk zijn open minded en durven te doen.
Ze hebben een grote passie voor hun vak of expertise.

Ze zijn creatief. Ze houden van creëren. Of ze zijn juist echte kennisondernemers.  Ze denken vanuit kansen , ze willen graag leren en ze hebben een open mind. Ze staan bewust in het leven, ze hebben zelfs wel iets idealistisch, maar ze zijn niet zweverig.

Ze hebben zichzelf niet als doel gesteld om zo snel mogelijk rijk te worden, maar ze vinden geld niet vies en ze vinden het wel belangrijk dat ze een financieel gezond bedrijf runnen. Ze vinden zichzelf en hun bedrijf daarom ook de moeite waard om in te investeren. Ze zijn dol op vrijheid en afwisseling. Soms kan daardoor de focus wel beter.

Ze zijn zorgzaam, zowel voor zichzelf als voor de mensen om hen heen.
Ze zijn nieuwsgierig en resultaatgericht. Ze zijn vriendelijk en ze willen graag iets moois in de wereld zetten. 

Ze zijn van nature gemotiveerd. Ze zoeken dus ook geen quick fix. Ze willen graag werken aan een duurzaam resultaat en ze snappen dat ze zelf hiervoor aan de slag zullen moeten. 

Als je jezelf herkent, dan herken je jezelf misschien ook wel hierin?

  • Je verlangt naar meer focus, rust en overzicht. Tegelijkertijd vind je het moeilijk om te kiezen en ben je soms bang om dingen los te laten. 

  • Je vindt het lastig om jezelf echt goed te onderscheiden. Je wilt meer kleur bekennen. Je wilt op je website, je offertes en je social media jezelf beter positioneren, zonder dat het een trucje wordt. 

  • Je aanbod en businessmodel kan beter. Het is nu soms niet samenhangend genoeg. Je bent er aan toe om dit heel goed en stevig neer te zetten.

  • Je wilt beter leren sturen op winst. Zodat je een financieel gezond bedrijf opbouwt. Je vindt financiën van nature niet zo interessant maar je bent er wel van bewust dat financiele bewustwording jou gaan helpen aan een duurzaam bedrijf. Tijd voor actie dus.

  •  Je wilt alleen nog maar werken met de juiste klanten die jou op waarde schatten, maar omdat je nu nog te weinig strategisch werkt aan je marketing en acquisitie, doe je nu soms nog te veel klussen die eigenlijk niet bij je passen. Dat wil je anders. 

 

Herkenbaar voor jou?

Kijk dan eens bij het aanbod wat ik voor je zou kunnen betekenen.

Ja, vertel mij meer